یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

رییس کمیته مخابرات مجلس:

انحصار ارایه سرویس‌های ارتباطی باید برداشته شود

مطهري

یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۸:۰۰


رییس کمیته مخابرات مجلس معتقد است که در شرایط حاضر در میان تمامی سرویس‌های ارتباطی که توسط اپراتورها ارایه می‌شود انحصار وجود دارد که این انحصار باید برطرف شود.

وایمکس نیوز - علی مطهری در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تفاوت پروانه فعالیت اپراتورهای ارتباطی اعلام کرد: در این زمینه نباید به یکی بودن پروانه‌ها تاکید داشت، بلکه عادلانه بودن پروانه‌ها امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه پروانه فعالیت اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه با یکدیگر متفاوت است، گفت: به دلیل اینکه سرویس‌هایی که توسط این اپراتورها ارایه می شوند تفاوت دارند و همچنین نحوه در اختیار قرار گرفتن هر یک از پروژه‌ها نیز یکی نبوده است، نباید انتظار داشت که پروانه های این اپراتورها نیز یکسان باشند.
وی با تاکید بر رعایت نبود انحصار در بازار گفت: پروانه های اپراتورها باید به گونه‌ای تدوین شوند که رقابت وجود داشته باشد و انحصاری در میان نباشد.
مطهری با بیان اینکه در شرایط حاضر در میان تمامی سرویس‌های ارتباطی که توسط اپراتورها ارایه می‌شود انحصار وجود دارد، گفت: این انحصار باید برداشته شود تا شرایط ارایه سرویس‌های ارتباطی در کشور بهبود یابد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو